kansikuva

kansikuva

keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Ensimmäisiä askeleita


Heido kaikki! 20-vuotias tyttö Hollolasta päätti alottaa kirjottamaan blogia (kolmas kerta mut ehkä tää sit sen toden sanoo...). Mistä tää blogi sit tulee kertomaan: no pääasiassa mun elämästä, yliopistoon hakemisesta sekä herkullisista ruoka- ja leivontaresepteistä. Eipä sen kummemmasta :)

Mulle tää blogin kirjottaminen on vähän kuin terapiaa. Saan kirjottaa omia ajtuksia ilman että joku pääsee niitä aina kommentoimaan. Toki ois kiva jos saisin lukijoita ja heiltä kehittäviä kommentteja blogin ylläpitoon. Lähinnä kuitenkin tää blogi on mua itseäni varten. Mut seuraavaks voisin vähän kertoo lisää itsestäni:

Nimeni on Annika ja asun tällä hetkellä Hollolassa, Lahden kupeessa. Vuosi sitten valmistuin ylioppilaaksi ja liikuntaneuvojaksi eli tein kaksoistutkinnon. Elämää on jo rapiat 20-vuotta takana mut henkinen ikä voi välillä olla ihan jotain muuta. Vesisota ja lumileikit on joskus in! Sydäntä lähellä on urheilu. Enimmäkseen tulee nykyään maastopyöräiltyä ja juostua kesällä, talvet meneekin sitte sukset jalassa hiihtäessä. Perheeseen kuulu äiti, iskä ja veli. Myös kaverit on mulle kuin perhettä, joten mun perhekäsitys onkin vähän laajempi kun yleensä ajatellaan. 

Tähän ensimmäiseen postaukseen en nyt haluu liikaa kirjotella asioita, jotta riittä aihetta sitten seuraaviinkin postauksiin. Seuraavaks voisin kertoo teille vähän mun tulevaisuuden suunnitelmista ja yliopistoon hakemisesta. Sen verran voin jo paljastaa että oon hakenu tänä keväänä opiskelemaan luokanopettajaksi Joensuuhun... mutta siitä lisää viel täl viikol :) 

Ihanaa kesää ja kiva jos joku jää seurailee mun blogia, pusss :*

Yks maisemakuva Hollolasta, paras paikka täällä!
Messilä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti